کلاس های خصوصی های آیلتس IELTS در سال های اخیر در ایران و دیگر کشورهای دنیا و پس از کم شدن از محبوبیت آزمون تافل بسیار محبوب و پرطرفدار شده اند. یک دوره آیلتس شامل 4 مهارت مختلف زبان می باشد که همه جنبه های زبان انگلیسی را پوشش می دهد. این کلاسها شامل 4 دوره Listening, Reading , Writing و Speaking است. ما در سخن برتر بهترین کلاس های خصوصی IELTS را تضمین می کنیم. اساتید با تجربه دوره آیلتس ما، زبان آموزان را برای این آزمون کاملا آماده می کنند. شما می توانید با شرکت در دوره های آمادگی Pre IELTS و دوره های آمادگی آیلتس سخن برتر که به صورت خصوصی و نیمه گروهی انجام می شود، با خیالی آسوده، سر جلسه امتحان قدم بگذارید. 

کلاس ها تدریس خصوصی آیلتس آنلاین و حضوری انجام می شود. شما می توانید کلاس های تدریس خصوصی آیلتس توسط خانم داشته باشید و یا استادان ما می توانند به محل کار یا منزل شما آمده و تدریس خصوصی زبان در منزل که کاملا به صورت تضمینی است انجام شود. برای شرکت در کلاس های تدریس خصوصی آیلتس با کارشناسان ما در آموزشگاه زبان سخن برتر تماس بگیرید تا از هزینه و قیمت ساعتی و جلسه ای کلاس های آیلتس و مزایای آن آگاه شوید. همچنین هر کجای تهران مانند شمال، جنوب، شرق و غرب تهران یا کرج باشید، معلم های خصوصی زبان به منزل یا محل کار شما خواهند آمد. همچنین اگر شما خانم هستید می توانید از امکان تدریس آیلتس در منزل توسط معلم خصوصی زبان خانم نیز بهره ببرید.

دوره Pre ielts


برای شرکت در این کلاس ها آیلتس شما در ابتدا نیاز به شرکت در دوره های آمادگی و آموزشی Pre-IELTS دارید. آزمون IELTS آزمونی نسبتا پیچیده و پر از نکته های گیج کننده فراوانی است که پاسخ دادن به سوالات آن نیاز به تبحر و تجربه فراوانی دارد. در کلاس Pre IELTS شما در ابتدا به صورت پایه ای 4 مهارت اصلی امتحان را که شامل دوره های Listening, Reading, Writing و Speaking هست را فرا می گیرید و پس از آن و پس از تایید مشاورین موسسه زبان سخن برتر مبنی بر کافی بودن دانش انگلیسی شما وارد دوره آیلتس می شوید.

نکات کنکوری آیلتس


برای شرکت در آزمون IELTS، گذراندن دوره های آیلتس ضروری است. این آزمون دارای نکات و سوالات گیج کننده فراوانی است که دانش زبان انگلیسی به تنهایی نمی تواند سوالات را پاسخ گوید. در دوره ایلتس موسسه زبان سخن برتر شما در کنار افزایش دانش و مهارت خود در 4 مهارت امتحان آیلتس، روش های حل مسئله و پاسخگویی آزمون را نیز فرا می گیرید. برای شرکت در کلاس آیلتس IELTS شما نیاز به گذراندن دوره های Pre IELTS دارید مگر آنکه مشاورین ما پس از تعیین سطح، شما را در حد وارد شدن به دوره های آمادگی آیلتس بدانند.

کلاس خصوصی و نیمه خصوصی آیلتس ielts

شما می توانید بر حسب نیاز، بودجه ای که برای گذراندن کلاس های آیلتس در نظر گرفته اید و همین طور حداکثر زمانی که در اختیار دارید تا در آزمون آیلتس شرکت کنید یکی از دوره های خصوصی IELTS و یا دوره های نیمه خصوصی IELTS موسسه زبان سخن برتر شرکت کنید. کلاس گروهی سخن برتر در کلاس های حداکثر 5 نفره تشکیل می شود، بنابراین یک کلاس نیمه خصوصی آیلتس محسوب می شود. همچنین شما می توانید در کلاس خصوصی Pre Ielts و یا کلاس نیمه خصوصی Pre IELTS ما شرکت کنید.

دوره های آمادگی آیلتس IELTS

دوره READING

بخش دوم آزمون آیلتس، Reading  می باشد که در 3 قسمت انجام می شود و مجموعا یک ساعت زمان می برد. آزمون Reading برای 2 آزمون Academic و General متفاوت است. از این رو دو دوره آیلتس متفاوت برای هر دو آزمون برگزار می شود. دوره های Academic IELTS برای کسانی است که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند و یا اینکه قصد ادامه تحصیل در مقطع دکترا در ایران را دارند و دوره General IELTS برای کسانیست که قصد مهاجرت و زندگی دریک کشور انگلیسی زبان مانند، کانادا، انگلیس، آمریکا و یا استرالیا را دارند. شما همچنین می توانید از کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای ارتقا دانش ریدینگ خود استفاده نمایید.

دوره IELTS LISTENING

آزمون آیلتس درای 4 بخش است که با Listening آغاز می شود. آزمون Listening در 40 دقیقه برگزار می شود که 30 دقیقه برای گوش دادن و 10 دقیقه به وارد کردن جواب ها در برگه پاسخ نامه اختصاص داده شده است. شما می توانید با شرکت در دوره Pre IELTS و دوره آیلتس موسسه زبان سخن برتر به مهارت کافی برای کسب نمره دلخواه تان دست یابید. آزمون IELTS listening برای هر دو آزمون آکادمی و جنرال یکسان است. پیشنهاد ما به شما شرکت در کلاس خصوصی زبان انگلیسی برای یادگیری سریع تر لیسنینگ آیلتس است.

دوره WRITING

بخش سوم امتحان IELTS ، Writing است که یک ساعت است و دو 2 بخش انجام می شود. آزمون IELTS Writing همانند Reading به دو صورت آزمون جنرال و آکادمیک برگزار می شود و از این رو، دوره IELTS برای Writing به دو صورت آکادمیک و جنرال جداگانه برگزار می شود. دوره آیلتس آکادمیک بیشتر در مورد نوشتن در مورد موضوعات آکادمیک و دانشگاهی است، در حالیکه کلاس جنرال در مورد نوشتن نامه عمومی مانند نوشتن نامه به شهرداری یا شورای شهر است. شما می توانید برای آگاهی از هزینه دوره آیلتس IELTS با مشاوران موسسه سخن برتر تماس بگیرید.

دوره SPEAKING

مهارت اسپیکینگ Speaking به صورت مجزا ای دیگر مهارت ها امتحان گرفته می شود. آزمون Speaking از 3 بخش تشکیل شده است و حدود 12 دقیقه زمان می برد. دوره آیلتس Speaking موسسه زبان سخن برتر با شبیه سازی آزمون IELTS Speaking شما را یاری می کند تا بدون استرس در آزمون شرکت کنید. کلاس های اسپیکینگ به دو صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می شود. پیشنهاد ما به شما شرکت در کلاس خصوصی برای Speaking است چون استاد می تواند اشکالات شما را یک به یک متوجه و رفع کند. برای اطلاع از قیمت دوره آیلتس برای Speaking می توانید با مشاوران ما در موسسه سخن برتر تماس بگیرید. 

هزینه جلسه در محل شما

(یک ساعت)+ پشتیبانی رایگان در طول روز

350هزار تومان

هزینه جلسه حضوری

(یک ساعت)+ پشتیبانی رایگان در طول روز

320هزار تومان

هزینه جلسه آنلاین

(یک ساعت)+ پشتیبانی رایگان در طول روز

300هزار تومان

یکی از مهمترین معیارها برای مهاجرت به یک کشور انگلیسی زبان، قبولی در آزمون آیلتس و کسب نمره بالا است. افرادی که قصد شرکت در دوره های آیلتس را دارند، باید قبل از شروع دوره آیلتس، دوره مقدماتی را بگذرانند و زبان انگلیسی را بلد باشند. بیشتر اوقات زبان آموزانی که به خاطر مهاجرت به کلاس آیلتس می روند وقت کافی ندارند و ترجیح می دهند سریع تر دوره آیلتس را بگذرانند به همین دلیل در کلاس های تدریس خصوصی آیلتس ثبت نام می کنند. در کلاس های خصوصی آیلتس، زبان آموزان تمرکز بیشتری دارند و در نتیجه احتمال قبولی آنها در آزمون آیلتس بالاتر است. تدریس خصوصی آیلتس مزایای زیادی دارد که در این مقاله مهمترین آنها را شرح می دهیم. برای تدریس خصوصی آیلتس، در ابتدا آزمون تعیین سطح انجام می شود و استادی که آزمون تعیین سطح را انجام می دهد، تعیین می کند که فرد متقاضی در چه سطحی است و برای رسیدن به نمره قبولی، چه مقدار زمان نیاز دارد. اگر فرد مورد نظر برای دریافت نمره قبولی آیلتس زمان زیادی نداشته باشد یا این که تمرکز کافی برای شرکت در کلاس های گروهی را نداشته باشد، باید در دوره های تدریس خصوصی آیلتس شرکت کند. برای ثبت نام در کلاس خصوصی آیلتس و یا آگاهی از هزینه و قیمت ساعتی و جلسه ای کلاس خصوصی آیلتس با ما در آموزشگاه زبان سخن برتر تماس بگیرید. کلاس های ما در همه جای تهران شامل شرق، غرب، شمال و جنوب تهران برگزار می شود. همچنین اگر شما خانم هستید می توانید از امکان تدریس خصوصی دوره آیلتس انگلیسی در منزل توسط خانم نیز بهره ببرید.

تدریس خصوصی آیلتس

مزایای تدریس خصوصی آیلتس

  • افرادی که تا حد زیادی به زبان انگلیسی تسلط دارند و شرکت در کلاس های گروهی را به خاطر مطالب تکراری و قدیمی، خسته کننده می دانند، می توانند با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی آیلتس مطالب جدیدی یاد بگیرند و به نمره دلخواه برسند. تدریس خصوصی آیلتس نسبت به کلاس های گروهی هزینه بیشتری دارد ولی در عوض احتمال قبول شدن در آزمون آیتلس بالا تر است و زبان آموز می تواند به راحتی روزهای کلاس را انتخاب کند و در صورت نیاز روز و ساعت کلاس را تغییر دهد.
  • افرادی که به اندازه کافی با زبان انگلیسی آشنایی ندارند و ممکن است اطلاعاتشان در مورد زبان انگلیسی کافی نباشد، تدریس خصوصی آیلتس گزینه بسیار مناسبی برای آنها است. در کلاس های خصوصی آیلتس IELTS، استاد وقت بیشتری برای یاد دادن چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی دارد و فرصت این را دارد تا در هر جلسه قسمتی از این مهارت ها را، تدریس کند.
  • تدریس خصوصی آیلتس برای افرادی که زمان خالی ندارند و فقط روزهای تعطیل وقت دارند، انتخاب خوبی است. زبان آموز برای تدریس خصوصی آیلتس نیازی به ثبت نام در آموزشگاه زبان ندارد و می تواند به راحتی و با آرامش بیشتری، مطالب مربوط به آزمون آیلتس را یاد بگیرد.
  • تدریس خصوصی آیلتس تاثیر زیادی در پیشرفت زبان آموزان دارد و با کلاس های گروهی قابل مقایسه نیست. در کلاس های خصوصی استاد همیشه وقت کافی برای پاسخ دادن به سئوال های زبان آموز را دارد و با کمبود وقت مواجه نمی شود. تدریس خصوصی آیلتس همراه با یک استاد ماهر، نقش مهمی در قوی کردن پایه زبان انگلیسی و همچنین رشد علمی دانش آموزان دارد.  

نتایج مثبت تدریس خصوصی آیلتس

با توجه به تحقیقاتی که در زمینه یادگیری آیلتس انجام شده است، بعضی از اساتید ماهر و با تجربه به این نتیجه رسیده اند که، تدریس خصوصی آیلتس به مراتب از تدریس گروهی بهتر است و امکان قبولی در آزمون آیلتس در کلاس های خصوصی خیلی بیشتر است.

وجود تمرکز کافی در کلاس های تدریس خصوصی آیلتس

داشتن تمرکز کافی یکی از مهمترین نکات برای یادگیری زبان انگلیسی است و به ویژه نقش مهمی برای گذراندن دوره های آیلتس دارد. محیط آموزشی باید آرام و بدون سر و صدا باشد، تا تمرکز زبان آموزان به هم نخورد. تدریس خصوصی آیلتس به زبان آموز این فرصت را می دهند تا هر سئوالی دارد از استاد بپرسد و به خوبی هر کدام از مهارت ها را تمرین کند. آزمون هایی که در جلسات تدریس خصوصی آیلتس برگزار می شود این امکان را به زبان آموز می دهد که نقاط ضعف و قوت خود را بهتر بشناسد.

عدم نیاز به هماهنگی بین زبان آموزان

مهمترین مزیت تدریس خصوصی آیلتس این است که استاد نیازی ندارد بین دانش آموزانش هماهنگی ایجاد کند. از آن جایی که در کلاس های عمومی آیتلس همه در یک سطح نیستند، تدریس آیلتس برای استاد سخت می شود و باید در سطحی تدریس کند که همه یاد بگیرند. این مورد باعث می شود که کلاس درس، برای زبان آموزانی که در سطح پیشرفته هستند، خسته کننده شود. تدریس خصوصی آیلتس، این امکان را به استاد می دهد که با سطح علمی زبان آموز آشنا شود و با توجه به اطلاعات درسی او تدریس کند. در کلاس های خصوصی آیلتس، به خاطر وجود وقت کافی، استاد متوجه می شود که شاگردش در کدام یک از مهارتهای آیتلس ضعیف تر است پس سعی می کند بیشتر در آن زمینه با زبان آموز تمرین کند.

توجه کافی به زبان آموز

در کلاس هایی که به صورت گروهی برگزار می شود، این امکان وجود ندارد که استاد به همه دانش آموزان توجه کند. این امر ممکن است موجب ناراحت شدن بعضی از زبان آموزان شود به طوری که امکان دارد آنها علاقه و اشتیاق خود را برای به دست آوردن نمره قبولی در آزمون آیلتس از دست بدهند. با تدریس خصوصی آیلتس، استاد فقط به یک نفر توجه می کند و می تواند تمام اشکالات درسی او را برطرف کند.

هماهنگ کردن برنامه کاری با ساعات کلاس

تدریس خصوصی آیلتس این امکان را به زبان آموزان می دهد، که با توجه به ساعت و برنامه کاریشان، در کلاس آیلتس شرکت کنند. تدریس خصوصی آیلتس این مزیت را دارد که هر زمان که راحت هستید و انرژی کافی برای یادگیری دارید، در کلاس درس حضور پیدا کنید.

مهارت های اصلی برای قبول شدن در آزمون آیلتس

در کلاس هایی که آیلتس به صورت خصوصی برگزار می شود، زبان آموز با هر چهار مهارت به خوبی آشنا می شود و استاد بهترین روش را برای جواب دادن به هر بخش به شاگردش یاد می دهد. با یادگیری این مهارت ها، احتمال قبولی در آزمون آیلتس دو برابر می شود.

  • لغات و اصطلاحات ضروری و مورد نیاز را یاد بگیرید وبرای پیدا کردن لغات جدید، از یک دیگشنری مناسب استفاده کنید.
  • تدریس خصوصی آیلتس موجب می شود نکات و ساختارهای گرامری را بهتر یاد بگیرید.
  • با تدریس خصوصی آیلتس، با موضوعات مهم که در آزمون آیلتس زیاد تکرار می شوند به درستی آشنا می شوید. در کلاس های خصوصی این فرصت را دارید تا موضوعات را از زوایای مختلف بررسی کنید و با استاد در مورد آن حرف بزنید.

هدف شرکت در دوره آیتلس چیست؟

آزمون آیلتس به دو صورت آکادمیک و جنرال برگزار می‌شود. آزمون آکادمیک برای آن‌هایی است که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌های انگلیسی زبان را دارند و آزمون جنرال برای افرادی است که قصد ادامه زندگی یا کار را دارند. در آزمون اصلی بین این دو تفاوتی زیادی وجود ندارد و فقط در بخش نوشتاری و آن هم در بخش اول به جای تحلیل یک نمودار شما باید یک نامه بنویسید. در دوره آیلتس بسته به اینکه شما کدام نوع را آزمون را می‌خواهید بدهید، آموزش خاص هر کدام نیز داده می‌شود.

هدف شرکت در دوره آیتلس این است که زبان آموزان بتوانند با ساختار کلی آزمون آشنا شده و بتوانند با تکنیک‌هایی که در این دوره‌ها آموزش داده می‌شود، به سؤالات پاسخ کامل بدهند و نمره متناسب را دریافت کنند. به عبارتی دیگر هدف این دوره آموزش زبان نیست و افرادی که در این دوره‌ها شرکت می‌کنند باید حداقل پایه زبان متوسط را داشته باشند تا بهتر بتوانند در آزمون شرکت کنند. در این دوره بیشتر بر نکات و تکنیک‌های آزمون دهی تأکید می‌شود و مدرس سعی می‌کند تا ارائه تمرین‌هایی این تکنیک‌ها را در زبان آموزان قوی‌تر کند.

دوره های آمادگی Pre IELTS

دوره های آمادگی Pre IELTS برای آمادگی بیشتر برای شروع دوره های آیلتس IELTS برگزار می شوند. در این دوره ها، مهارت های اولیه در زمینه Listening, Reading, Writing و Speaking آموزش داده می شودتا دانشجو آمادگی لازم برای شرکت در کلاس های آیلتس را داشته باشد.

چه مطالبی در این دوره آموزش داده می‌شود؟

دوره آیلتس به آموزش و بررسی تکنیک چهار مهارت اصلی یعنی شنیداری، خواندن، نوشتن و صحبت کردن به زبان انگلیسی می‌پردازد و در هر جلسه، مدرس بر اساس برنامه از پیش تعیین شده توسط آموزشگاه، به بیان نکات می‌پردازد. همچنین مدرس در هر جلسه به ارائه تمرین‌هایی به منظور تقویت زبان آموزان می‌پردازد.

دوره آیلتس چه مزیت‌هایی را برای زبان آموزان دارد؟

آزمون آیلتس یک آزمون تکنیکی است و از این رو، زبان آموزان علاوه بر داشتن حداقل پایه زبانی باید با تکنیک‌های آزمون آن آشنا باشند. زمان آزمون حدود 3 تا 4 ساعت است. اول از همه یک فایل صوتی برای زبان آموزان پخش می‌شود و آن‌ها باید به 40 سؤال پاسخ دهند. سپس در بخش ریدینگ یا همان خواندن، سه متن وجود دارد که اصولاً متن سوم از دو تای اولی بسیار سخت‌تر است و در بخش نوشتن هم زبان حدود 40 دقیقه فرصت دارند تا در خصوص شکل و موضوع داده شده، مطلبی را بنویسند. در آخر سر هم که آزمون اسپکینگ برگزار می‌شود.

در حالت عادی پاسخ دادن به تمامی سؤالات آزمون ممکن حداقل 4 ساعت طول بکشد؛ اما زبان آموز باید آن‌ها را 3 ساعته پاسخ دهد و کمتر کسی وجود دارد که نمره کامل را گرفته باشد. مزیت شرکت در دوره آیلتس این نیست که شما نمره کامل را بگیرید، بلکه بیشتر مدیریت زمان و خود آزمون و پاسخ دادن صحیح مهم است و گرفتن نمره کامل بیشتر به تلاش خود شما بستگی دارد. بسیاری از زبان آموزان در هنگامی به پاسخ یک سؤالی گیر می‌کنند، بیشتر وقت خود را برای پیدا کردن آن اختصاص می‌دهند که این مسئله هم باعث اتلاف زمان و افزایش استرس و ناراحتی اعصاب او می‌شود. در کلاس آیلتس به شما یاد می‌دهند که چگونه اول از همه سؤالات را درست بخوانید، سپس مدیریت زمان و تکنیک‌های پاسخ دادن و پیدا کردن پاسخ را نیز آموزش می‌دهند. شرکت در این دوره به زبان آموزان در کاهش استرس و تقویت توانایی آزمون دادن کمک بسیاری می‌کند.

کلاس آیتلس به چند بخش تقسیم می‌شود؟

برنامه دوره آیلتس در آموزشگاه‌ها مختلف است؛ اما در حالت کلی به چهار بخش Pre IELTS1، Pre IELTS2، IELTS و Advanced IELTS تقسیم می‌شود. منبع آموزشی در کلاس آیلتس کتاب‌های کمبریج است. در واقع پایه و اساس این آزمون بریتیش بوده ولی افراد با هر دو لهجه آمریکایی و بریتیشی می‌توانند شرکت کنند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. اصولاً حدود حداقل 6 ماه طول می‌کشد تا زبان آموزان بتوانند تمامی دوره‌ها به صورت کامل در آموزشگاه شرکت کنند. ممکن است که زبانی آموزی در ابتدای این آیلتس موفقیت آنچنانی به دست نیاورد؛ اما اگر با برنامه کلاس پیش برود و هر روز حداقل یک ساعت تمرین روزانه داشته باشد، می‌تواند در آخر به آن نتیجه دلخواه مورد نظر خود دست پیدا کند.

آیا شهریه دوره در صورت کسب نکردن نمره دلخواه بازگردانده می‌شود؟

تمامی آموزشگاه تضمین می‌کنند که با شرکت در دوره آیلتس آن‌ها و انجام تمامی دستورات و تمرین‌های گفته شده، می‌توانند به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنند. آزمون آیلتس سخت‌تر می‌شود؛ اما تکنیک‌ها همان تکنیک‌ها است و هیچ تغییری در آن‌ها به وجود نمی‌آید و تنها راه تسلط بر آن‌ها، انجام تمرین‌های مداوم در دوره آیلتس است. اگر زبان آموزی با رعایت نکات و تکنیک‌های موسسه نتواند به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کند، آموزشگاه شهریه او را به طور کامل بازمی‌گرداند.

در این دوره چه تمرین‌هایی داشته باشد؟

تمرین‌هایی داده شده در دوره آیلتس بر اساس خود آزمون اصلی خواهند بود و هیچ موسسه‌ای به تمرین خارج از آزمون نخواهد پرداخت. همان طور که گفتیم هدف اصلی کلاس آیلتس تقویت زبان فرد نیست، بلکه آموزش تکنیک‌ها به منظور گرفتن حداکثر نمره بر اساس توانایی زبان آموز است. در کلاس‌های دوره آیلتس علاوه بر اینکه در سر کلاس، مدرس به آموزش تکنیک و تمرین می‌پردازد، تمرین‌هایی را نیز به زبان آموزان محول می‌کند که باید آن‌ها را در منزل انجام دهند که هدف آن‌ها چیزی جز تقویت زبان آموز نیست.

چه منابعی در کلاس آیلتس استفاده می‌شود؟

اصلی‌ترین منبع کلاس آیلتس کتاب‌های کمبریج است که برای این آزمون نوشته شده است؛ اما منابع دیگری هم وجود دارد که بیشتر افراد باید از آن‌ها هم استفاده کنند. سیزده کتاب آزمون آیلتس کمبریج و همچنین کتاب‌های لغات آیلتس از دیگر منابع معروفی هستند که در بیشتر آموزشگاه به معرفی و تدریس آن می‌پردازند. منابع دیگری هم وجود دارد که خود زبان آموز می‌تواند از طریق اینترنت و یوتیوب آن‌ها را دانلود کرده و تمرین کند. در نهایت این را بگوییم که اگر قصد گرفتن نمره بالا را دارید، علاوه بر شرکت در دوره آیلتس باید خودتان هم شبانه روز تمرین کن

دوره آیلتس در واقع شامل دوره‌هایی است که فرد را برای آزمون بین المللی آیلتس آماده می‌کند تا بتواند نمره دلخواه خود را کسب کند. آیلتس معتبرترین آزمون بین المللی زبان انگلیسی است که در بیشتر کشورهای دنیا برگزار می‌شود. افرادی که در این آزمون شرکت می‌کنند، چهار مهارت اصلی نوشتاری، گفتاری، خواندن و شنیداری آن‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. شرکت کردن در دوره آیلتس برای آن‌هایی که قصد مهاجرت یا ادامه تحصیل را مهم است و داشتن مدرک آن برای پذیرش در بسیاری از کشورها لازم و حیاتی است. آموزشگاه زبان سخن برتر به برگزاری کلاس های خصوصی و گروهی آیلتس و Pre IETLS  می پردازد. برای شرکت در کلاس های آیلتس با کارشناسان ما در آموزشگاه زبان سخن برتر تماس بگیرید تا از هزینه و قیمت ساعتی و جلسه ای کلاس های فشرده آیلتس و یا دوره Pre IELTS و مزایای آن آگاه شوید. همچنین هر کجای تهران مانند شمال، جنوب، شرق و غرب تهران یا کرج باشید، معلم های خصوصی زبان به منزل یا محل کار شما خواهند آمد. همچنین اگر شما خانم هستید می توانید از امکان برگزاری دوره آیلتس در منزل توسط خانم نیز بهره ببرید.