با توجه به رشد صنعت توریسم ترکیه و همینطور گسترش حجم تجارت ایران و ترکیه و تحصیل بسیاری از دانشجویان ایرانی در دانشگاه های ترکیه، شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی برای یادگیری زبان ترکی استانبولی امری اجتناب ناپذیر برای افراد علاقه مند به یادگیری زبان ترکی استانبولی به نظر می رسد و به همین دلیل آموزشگاه زبان سخن برتر اقدام به برگزاری دوره های خصوصی زبان ترکی می نماید. اما دلایل بیشتری برای شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی وجود دارد. برای شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی با کارشناسان ما در آموزشگاه زبان سخن برتر تماس بگیرید تا از هزینه و قیمت ساعتی و جلسه ای کلاس های تدریس خصوصی زبان ترکی و مزایای آن آگاه شوید. همچنین هر کجای تهران مانند شمال، جنوب، شرق و غرب تهران یا کرج باشید، معلم های خصوصی زبان به منزل یا محل کار شما خواهند آمد. همچنین اگر شما خانم هستید می توانید از امکان تدریس خصوصی زبان ترکی در منزل توسط معلم خصوصی زبان ترکی خانم نیز بهره ببرید.

تدریس خصوصی زبان ترکی

 زبان ترکی آذری پس از زبان فارسی پرطرفدارترین زبان در ایران می باشد. ایرانیان زیادی به خاطر اشتراکات فراوان با مردم ترکیه و روابط خوب اقتصادی و فرهنگی بین ایرانیان و مردم ترکیه مشتاق یادگیری زبان ترکی استانبولی هستند. تاجران، مسافران و دانشجوهای فراوانی هر ساله بین ترکیه و ایران سفر می کنند و همین باعث اشتیاق فراوان به شرکت در کلاس های تضمینی تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی در تهران شده است. شما می توانید از اساتید مجرب ما در یادگیری زبان ترکی استانبولی با شرکت در کلاس  تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی استفاده کنید.

هزینه جلسه در محل شما

(یک ساعت)+ پشتیبانی رایگان در طول روز

250هزار تومان

هزینه جلسه حضوری

(یک ساعت)+ پشتیبانی رایگان در طول روز

220هزار تومان

هزینه جلسه آنلاین

(یک ساعت)+ پشتیبانی رایگان در طول روز

200هزار تومان

مزایای دوره های تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی

  • دوره های کاملا تضمینی (در صورت عدم رضایت دانشجو پس از پایان دوره تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی تمام وجه دریافت شده به دانشجو بازگرداننده خواهد شد)
  • کلاس های تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی کاملا متناسب با نیاز دانشجویان گرامی اعم از دانشجو، تاجر، مسافر و غیره
  • برگزاری کلاس های تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی توسط خانم در منزل
  • دوره های آمادگی آزمون های رسمی (TYS , TOMER , ALES)
  • برگزاری فشرده دوره های تدریس خصوصی زبان ترکی و حتی در روزهای تعطیل
  • تمرکز بر روی مکالمه زبان ترکی استانبولی

به علت اینکه افرادی که قصد یادگیری زبان ترکی استانبولی را دارند، معمولا دارای نیازهای متفاوتی هستند. مثلا کسی که به قصد ادامه تحصیل در ترکیه به یادگیری زبان ترکی می پردازد، بیشتر نیاز به یادگیری آکادمیک زبان ترکی دارد،  در حالیکه کسی که قصد تجارت و یا کار در ترکیه را دارد، بیشتر علاقه به یادگیری مکالمه های روزمره و کلمات مربوط به تجارت را دارد. از این رو ما به زبان آموزان گرامی پیشنهاد می کنیم تا با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی کاملا بر اساس نیازشان به یادگیری آن بپردازند. 

فواید تدریس خصوصی زبان ترکی

مناسب هدف شما

هدف افراد برای یادگیری زبان ترکی می‌تواند متفاوت باشد. افراد برای گردش و تفریح، کسب و کار، تحصیل و یا حتی دیدن فیلم و سریال و آشنایی با فرهنگ ترکیه ممکن است به آموزش زبان ترکی مشغول شوند. پس کاملا طبیعی است که تمام این افراد نمی‌توانند نیاز خود را از یک کلاس همگانی آموزش زبان ترکی برطرف کنند. برای مثال زبان مورد نیاز برای تحصیل باید آکادمیک و برای گردش باید به زبان مردم کوچه و بازار نزدیک‌تر باشد.

حواس پرتی کمتر

ممکن است که تجربه بودن در کلاس و فراگیری زبان با دیگر زبان‌آموزان جالب باشد و برای شما حس رقابت ایجاد کند. اما در کلاس تدریس خصوصی زبان ترکی نیز شما انگیزه و تمرکز خوبی برای ادامه راه دارید. توجه مدرس به جای تقسیم شدن و ارتباط گرفتن با چند زبان‌آموز فقط منعطف بر شما می شود . به این ترتیب او بیشتر متوجه توانایی‌ها و نقاط ضعف و قوت شما می‌شود. همچنین با توجه به این مسائل مطالب مورد نیاز برای پیشرفتتان را با شما کار می‌کند. حواس‌پرتی شما در کلاس خصوصی بسیار کمتر خواهد شد و تمرکز بیشتری روی درس خواهید داشت. شما می‌توانید تمام سوالات خود را از مدرس بپرسید. البته در صورت عدم توانایی حضور، همیشه گزینه آموزش آنلاین زبان ترکی نیز برای شما فراهم است.

تمرین بیشتر

نکته مهم دیگر در کلاس تدریس خصوصی زبان ترکی تمرین است. معمولا در کلاس‌های همگانی وقت بسیار اندک است و مدرس فقط چند تمرین اول بعد از هر درس را با زبان‌آموزان کار می‌کند. انجام بقیه تمرینات بر عهده زبان‌آموز است. و این تمرینات نیز محدود به کتاب درسی است. اما در یک کلاس خصوصی با توجه به اینکه محدودیت زمانی به اندازه یک کلاس همگانی نیست بعد از فراگیری هر درس وقت برای تمرین بسیار است. مدرس همراه با زبان‌آموز تمرینات زیادی را انجام می‌دهد و حتی نوع حل مساله، طرز فکر درست و درست خواندن سوالات تمرین و

 

کلاس تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی

ویژگی هایی که یک مدرس زبان ترکی باید داشته باشد

تدریس خصوصی زبان ترکی اگر چه به تقویت مهارت های شما در خصوص یادگیری زبان ترکی کمک می کند؛ اما نتیجه حاصل از این تدریس چه زمانی بهتر مشخص خواهد شد؟ زمانی که بهترین مدرس زبان ترکی، این تدریس را انجام دهد. یک مدرس با تسلط کافی به این زبان می تواند آموزش های کاربردی و مفیدی را در اختیارتان قرار داده و شما را با جزئیات زبان ترکی، بیشتر آشنا نماید. اگر مایل باشید؛ شما را با ویژگی های بهترین مدرس زبان ترکی آشنا نماییم:

برخورداری از دانش به روز

یک مدرس خوب برای تدریس خصوصی زبان ترکی فقط نیاز به تحصیلات دانشگاهی، سوابق کاری و مدارک بین المللی ندارد؛ بلکه او نیاز به دانش زبانی به روز خواهد داشت. دانشی که به قدر کافی قوی باشد. با این وجود قادر به رفع اشتباهات زبان آموزان بوده و مطالب را به طور کاملا صحیح به آنها منتقل خواهد کرد.

یادگیری دائمی

تدریس زبان زمانی موفقیت آمیز خواهد بود که مدرس دائما در حال یادگیری و کسب اطلاعات جدید باشد. در این صورت قادر به راهنمایی زبان آموزان بوده و آنها را با سطوح بالای زبان ترکی آشنا خواهد کرد.

پیروی از یک برنامه و روال منظم

تصور نکنید با گذراندن دوره های تدریس خصوصی زبان ترکی، کارتان تمام شده است. این کار زمانی به خوبی به اتمام می رسد که شما یک برنامه منظم را دنبال نمایید. اما چه کسی این برنامه را در اختیارتان قرار می دهد؟ مدرسی که در حال تدریس خصوصی زبان ترکی به شماست.

صحبت کردن فقط به زبان ترکی

یک مدرس خوب نباید گاهی فارسی و گاهی ترکی صحبت کند؛ بلکه او ملزم به صحبت کردن فقط به زبان ترکی در زمان حضور در کلاس می باشد. با این اقدام، مهارت شما در زمینه یادگیری زبان ترکی نیز تقویت خواهد شد. حتی اگر شما به عنوان زبان آموز، هنوز در ابتدای راه قرار دارید، باز هم باید او متناسب با همین سطح با شما صحبت کرده و جز در مواقع استثنا از لغات و عبارات فارسی استفاده نکند.

پرسش و پاسخ

اگر مدرس برای تدریس از روند پرسش و پاسخ استفاده نماید؛ نتایج بهتری را محقق خواهد کرد. این پرسش و پاسخ به زبان ترکی، ذهن را به چالش کشیده و زبان آموز را در وضعیت بهتری از یادگیری قرار خواهد داد.

توجه به زبان بدن

تدریس خصوصی زبان ترکی می تواند با بهترین نتیجه نهایی همراه باشد، اگر مدرس برای این کار از زبان بدن هم استفاده نماید. استفاده از اشکال جذاب در هنگام تدریس و درگیر کردن اعضای بدن به شکل های مختلف برای نشان دادن بهتر مفاهیم به زبان آموز در تقویت حافظه و مهارت او موثر خواهد بود.

تدریس لغات پر کاربرد

در همه زبان ها اعم از زبان ترکی، انگلیسی و … مجموعه ای از لغات پر کاربرد و مهم وجود دارند که مردم آن کشور دائما از آن لغات در صحبت هایشان استفاده می کنند. با یادگیری این لغات، فرصتی بهتر برای برقراری ارتباط با مردم ترکیه فراهم شده و پیام ها به شکلی بهتر و سریع تر منتقل می گردند.

استفاده از رسانه های مختلف در هنگام تدریس

برای تدریس خصوصی زبان ترکی می توان از چند رسانه استفاده کرد. اگر مدرس به این اصل پایبند باشد؛ در آخر با بازدهی بیشتری از سوی زبان آموزان روبرو خواهد شد. فیلم، کتاب، ویس و هر آنچه که نشانه ای از زبان ترکی در آن وجود دارد؛ برای تدریس و آموزش، مناسب خواهد بود.

تعیین سطح زبان ترکی در سخن برتر

تعیین سطح زبان ترکی می‌تواند بر اساس چندین عامل صورت بگیرد. این عوامل شامل دامنه واژگانی، دسترسی به ساختارهای گرامری، مهارت در استفاده از زمان‌ها و صحیح نوشتن، توانایی در فهمیدن و تولید مکالمات روزمره و متون پیچیده‌تر، و همچنین تفهیم مطالب مکتوب و شفاهی می‌باشد. ارزیابی سطح زبان ترکی می‌تواند از طریق آزمون‌های استاندارد، مصاحبه شفاهی یا نمونه‌های نوشتاری انجام شود. در این فرآیند، اهمیت داده می‌شود که فرد بتواند به صورت فعال در موقعیت‌های زبانی مختلف از جمله مکالمات روزمره، مکاتبات رسمی، و خواندن و فهمیدن متون متنوع در زبان ترکی عمل کند.

سوالات متداول

یک دوره آموزش زبان چقدر طول می‌کشد؟

پاسخگویی به این سوال معمولا جواب ثابتی ندارد. زمانی که برای یادگیری یک زبان نیاز دارید کاملا به زمانی که حاضرید برای تمرین کردن به آن بپردازید بستگی دارد. شما هر چقدر بیشتر برای آن تلاش کنید بیشتر به هدف خود نزدیک می‌شوید. مجموعه سخن برتر با ایجاد کلاس‌های تدریس خصوصی زبان ترکی سعی دارد به زبان‌آموزان کمک کند تا سریع‌تر به هدف خود برسند. یکی از ارکان کلاس‌های خصوصی تمرین بیشتر است و شما با تمرین بیشتر سریعتر در یادگیری زبان جلو می‌روید. همچنین مدرس کلاس خصوصی با روش‌های صحیح آموزشی از اتلاف وقت شما جلوگیری می‌کند.

آیا پس از شرکت در کلاس‌ها قادر به گرفتن نمره بالا در آزمون ورودی دانشگاه‌های ترکیه (YOS, TOMER, ALES, SAT) خواهم بود؟

آزمون ورودی دانشگاه های ترکیه مانند کنکور است. این آزمون برای جذب دانشجوهای داخلی و بین‌المللی برگزار می‌شود. دانشگاه‌های مختلف و رشته‌های متفاوت هر کدام نیازمند نتیجه یکی از این آزمون‌ها هستند و یک یا دوتا از این آزمون‌ها را قبول دارند. تومر آزمون زبان ترکی است و سه آزمون دیگر آزمون ورودی هستند. آزمون SAT نیز آزمون رشته پزشکی است که سطح بالاتری به نسبت آزمون‌های ورودی دیگر دارد. با این حال اگر شما زبان ترکی را به خوبی فراگرفته باشید و با مهارت درک مطلب در تمرین‌های خود به خوبی آشنا شده باشید شرکت در هر آزمونی برای شما راحت خواهد بود. همچنین کلاس تدریس خصوصی زبان ترکی می‌تواند با توجه به نیاز شما روی مهارت‌های مورد نیاز برای شرکت در این آزمون‌ها بیشتر تمرکز کند تا شما را آماده کند.

آیا با این کلاس‌ها می‌توانم ترکی را روان صحبت کنم؟

به دلیل خصوصی بودن کلاس و تمرکز روی اهداف شما کلاس می‌تواند تمرکز خوبی روی صحبت کردن داشته باشد. اگر هدف شما روان صحبت کردن ترکی باشد مدرس روی مهارت شنیدن و حرف زدن شما تمرکز ویژه‌ای می‌کند و با کار کردن تمامی مهارت‌ها و تمرینات بیشتر «صحبت کردن» به شما کمک می‌کند. تنها حرف زدن مهم نیست در کلاس‌های ما به صحیح تلفظ کردن، انتخاب درست کلمات و ساختار صحیح جمله نیز دقت می‌شود.

درباره زبان ترکی استانبولی

زبان ترکی استانبولی شاخه اصلی زبان ترکی می باشد. زبان ترکی در حدود 20 کشور دنیا صحبت می شود و حدود 220 میلیون نفر آن را زبان مادری خود می دانند. اما زبان ترکی استانبولی عمدتا فقط در ترکیه استفاده می شود. این زبان ها هم خانواده محسوب شده و اشتراکات فراوانی با یکدیگر دارند. در سال 1928، آتاتورک رئیس جمهور وقت ترکیه، رسم الخط عربی را از زبان ترکی حذف نموذ و به جای آن از حروف لاتین برای نوشتن زبان ترکی استانبولی استفاده کرد. او همچنین کلمات زیادی از فارسی و عربی را از زبان ترکی حذف نمود.

تمام شهریه پس از مکالمه روان

آموزشگاه زبان سخن برتر با سابقه 20 ساله در آموزش 32 زبان زنده دنیا و با برگزاری کلاس های تضمینی آموزش زبان به محبوبیت بسیار زیادی در بین علاقه مندان یادیگیری زبان کسب کرده است. در دوره های آموزشگاه زبان سخن برتر شما در ابتدای دوره هیچ مبلغی را پرداخت نمی کنید. تنها در صورت رضایت کامل از کلاس آموزش زبان و همینطور استاد خود شهریه کلاس خود را پرداخت خواهید کرد. ما در موسسه زبان سخن برتر بیش از 10 سال با این روش پیش رفته ایم و به دلیل اطمینان به اساتید و سیستم آموزشی خود، هر روز پر قدرت تر از گذشته با این روش به راه مان ادامه می دهیم. کلاس های ما به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود. هزینه کلاس های مجازی و اینترنتی پایین تر از کلاس حضوری است.